مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:302023-09-26سياسي

آسیب های روایتگری جنگ 


ما متاسفانه در نوع بیان و لحن ضعیف هستیم چراکه نباید روایت های جنگ را فقط و صرفا برای گریه گرفتن از مخاطب ارائه کنیم که این آسیب مهم روایتگری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک راوی جنگ گفت: ما متاسفانه در نوع بیان و لحن ضعیف هستیم چراکه نباید روایت های جنگ را فقط و صرفا برای گریه گرفتن از مخاطب ارائه کنیم که این آسیب مهم روایتگری است.

حجت الاسلام محمد چهکندی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: توفیق حضور در دفاع مقدس را نداشتم اما توانستم با لطف خدا در جبهه های مقاومت سوریه حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه روایتگری از سفرهای راهیان نور آغاز شد و به عنوان روحانی در جمع دانش آموزان و دانشجویان حضور پیدا کردم، افزود: خلایی که در روایتگری دیدم باعث شد تا در این حوزه فعال شوم.

این راوی با بیان اینکه راوی های خوبی داریم، اما در روایتگری لحن، بیان و فن بیان متفاوت و باید رعایت شود، افزود: روایت باید با سبک برگرفته از سیره شهدا و نکاتی که بتواند زندگی جوانان را متحول کند باشد و به دلیل اینکه این خلأ را درک کردم در اولین روایتگری خود را در طلاییه برای افرادی که به سفر راهیان نور آمده بودند، آغاز کرده و بازخورد عجیبی از مخاطبان گرفتم.

چهکندی با بیان اینکه اولین ویژگی راوی این است که اخلاق و رفتارش شباهتی به سیره شهدا داشته باشد، افزود: روایتگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های روایتگری جنگ 

آسیب های روایتگری جنگ